PR-owcy do blogów!

dodano: 
15.05.2009
komentarzy: 
0

Jak pisze na swoim blogu Sally Falkow, pojawienie się Internetu zmieniło sposób szukania informacji przez ludzi. Autorka przyznaje również, że zmianie uległy nastroje użytkowników i rodzaj newsów, którym poświęcają większą uwagę. Falkow zaznacza, że do tych trendów powinni dostosować się PR-owcy.

Doradza, by każdy znalazł własny kanał komunikacji z klientami, tak aby treści, które chcemy przekazać rozprzestrzeniły się po całej sieci. Podkreśla, że pomocne w tym mogą być media społecznościowe, portale i blogi. Zachęca, by stworzyć taki środek komunikacji, by motywować klientów do komentowania i prowadzenia wirtualnych konwersacji. Pozwoli to według niej sprawdzić ich nastroje, zainteresowania i opinie, jaką mają o danej firmie. (mk)

Czytaj więcej

Źródło:

www.infocomgroup.net
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin