PR-owcy w telewizji
Na portalu bulldogreporter.com można zapoznać się z radami na temat współpracy PR-owców z dziennikarzami telewizyjnymi. Zdaniem producentki telewizyjnej z CNN Marshy Walton, media telewizyjne zmieniły się dużo bardziej niż drukowane i specjaliści ds. komunikacji powinni nadążać za tymi zmianami. W jej opinii mogą oni skutecznie przyciągnąć uwagę producentów przysyłając pomysły, których realizacja jest medialna i działa na wyobraźnię wizualną; zniechęcające są maile, w których jest za dużo treści promocyjnych i superlatyw na własny temat. Współpracując z telewizjami trzeba myśleć wielowymiarowo, uwzględniać np. to, że większość z nich ma platformy internetowe czy wysyła informacje do użytkowników telefonów komórkowych.
PR-owcy powinni także uwzględniać odbiorców międzynarodowych i z informacjami przeznaczonymi dla telewizji wychodzić poza rynki lokalne. Walton radzi także, by opowiadając o produkcie swojej firmy mówić o nim w szerszym kontekście, np. o tym, że wpisuje się w panujący międzynarodowy trend lub modę. (kk)