PR-owskie zlecenia za 1000 zł 

dodano: 
09.07.2009
komentarzy: 
0

„Zdaniem większości przedstawicieli branży o wzroście całego rynku PR w tym roku można tylko pomarzyć” – pisze Michał Fura na portalu Gazety Prawnej. Jak czytamy w artykule, sytuacja na rynku public relations pogarsza się, a stawki usług spadły od 30 do 50 proc. 

Zaostrza się sytuacja między agencjami. Konkurując ze sobą stosują nawet ceny dumpingowe, pisze autor. Obecnie kompleksowa opieka PR-owska może kosztować jedynie 1000 zł.

Robert Niczewski z Liberty Group zauważa, że koniunktura na rynku znacznie osłabła i klienci agencji szukają oszczędności. Zamiast stałych miesięcznych umów, rozliczają się z agencjami za konkretne projekty. „Wyniki I półrocza 2009 r. i osłabienie sytuacji finansowej spółek może prowadzić do kolejnych rezygnacji i ograniczenia wydatków na PR”, mówi Niczewski. Najbardziej ograniczać koszty będą firmy deweloperskie, odzieżowe, banki, a także zagraniczne koncerny. Zauważa przy tym, że są branże, które w czasach kryzysu na usługi PR wydają więcej tj.: branża wierzytelności, dobra szybo zbywalne czy hazard.  (mk)
Czytaj całość

Źródło:

Gazetaprawna.pl, Public Relations: stawki spadają, firmy będą upadać, Michał Fura, 09.07.2009
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin