Pracownik świadczy o firmie
Na łamach Życia Warszawy możemy zapoznać się z artykułem na temat standardów wyglądu pracowników i jego wpływu na wizerunek firmy. „Menedżerowie prześcigają się w wymyślaniu standardów wyglądu i zachowania dla swoich podwładnych. Odpowiednia fryzura, strój, buty, stosowny makijaż i wygląd paznokci - to tylko niektóre paragrafy, których muszą przestrzegać pracownicy” – czytamy w artykule.
Nawet szeregowi pracownicy uczestniczą w szkoleniach, które dotychczas zarezerwowane były dla kadry zarządzającej. Jak czytamy w artykule, decyzje o nawiązaniu współpracy czy dokonaniu zakupu podejmowane są szybko, często na podstawie pierwszego wrażenia. Dlatego też „Warto już dzisiaj pozyskać najlepszych pracowników, którzy sprawią, że firma będzie postrzegana przez pryzmat pozytywnych emocji” – przekonuje Teresa Sobczak, kierownik sprzedaży Creyf’s Image.