PricewaterhouseCoopers ma nowego dyrektora

dodano: 
15.07.2010
komentarzy: 
2

Paweł Bochniarz  zajął nowo utworzone stanowisko dyrektora działu marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu (Marketing, Communications and Business Development) w firmie PricewaterhouseCoopers (PwC). Do jego zadań należy budowanie marki PwC w Polsce. Bochniarz ma wspierać kierownictwo firmy w koordynacji działań zwiększających aktywność biznesową i obecność PwC na rynku.

Paweł Bochniarz posiada ponad 15-letnie doświadczenie na rynku konsultingowym. Zajmował się doradztwem na rzecz firm z sektora prywatnego i państwowego w obszarze organizacji i zarządzania kapitałem ludzkim. W trakcie swojej kariery wprowadził na rynek takie firmy doradcze jak Watson Wyatt Worldwide, Kepner-Tregoe czy Great Place to Work Institute. Prowadził również projekty doradcze związane z fuzją Grupy Pekao czy restrukturyzacją polskiego przemysłu telekomunikacyjnego.

W latach 2008-2010 był członkiem Zespołu Doradców Strategicznych Prezesa Rady Ministrów, a także brał udział w przygotowaniu raportów „Polska 2030. Wyzwania Rozwojowe" oraz „Kapitał Intelektualny Polski”. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
16.07.2010
12:57:11
MC
(16.07.2010 12:57:11)
Jola, przekonamy sie przy kolejnym rozdaniu nagrod dla Pracodawcy Roku, Pracodawcy Marzen itp. :-P
15.07.2010
12:05:02
Jola
(15.07.2010 12:05:02)
Ciekawe czy Panu Pawłowi uda się zrobić nawet nie "Great" ale chociaż "Nice Place to work" z działu marketingu PwC...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin