Program Odpowiedzialnej Sprzedaży

dodano: 
01.09.2005
komentarzy: 
0

Echo Dnia Kieleckie przytacza wyniki badania „Tajemniczy klient” przeprowadzonego w ramach programu Odpowiedzialnej Sprzedaży, ogólnopolskiej akcji mającej na celu zapobieganie sprzedaży papierosów osobom niepełnoletnim. Z badań wynika, że aż 80 proc. sprzedawców w Kielcach sprzedałoby papierosy osobie wyglądającej na nieletnią. Badanie połączone było z obchodami Dnia Odpowiedzialnej Sprzedaży. W Kielcach w jego organizację włączyła się straż miejska i policja.
„Program współorganizuje szesnastu partnerów – wśród nich różne sieci sprzedaży, między innymi hipermarkety, Kolporter, Ruch, Orlen oraz dwa koncerny tytoniowe. W tym roku włączyło się do akcji czternaście samorządów, w tym już po raz drugi Kielce” – pisze dziennik.

Źródło:

Echo Dnia Kieleckie, „Tajemniczy klient” obnaża prawdę, 31.08.05, s. 7
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin