Promocja testów HIV: przetarg częściowo rozstrzygnięty, częściowo unieważniony

dodano: 
18.04.2011
komentarzy: 
0

Krajowe Centrum ds. AIDS częściowo rozstrzygnęło przetarg dotyczący kampanii społecznej promującej badania na obecność wirusa HIV. Przedmiot zamówienia podzielony był na dwa zadania, wyboru oferty dokonano tylko w zakresie jednego z nich.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych takich jak pakiety edukacyjne z prezerwatywami, ulotki i kalendarze, odpowiedzialna będzie agencja Ecorys. Część przetargu dotycząca stworzenia strony internetowej, przeprowadzenia kampanii w mediach społecznościowych, przygotowania materiałów reklamowych oraz konferencji prasowych została unieważniona. Wzięły w niej udział dwie firmy – Martis oraz Ecorys. Ich oferty zostały jednak odrzucone, ponieważ były niezgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

Wobec takiego rozstrzygnięcia Krajowe Centrum ds. AIDS ponownie rozpisało przetarg, ze zmodyfikowanym przedmiotem zamówienia. Obejmuje on tylko unieważnioną część poprzedniego przetargu. Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 21 kwietnia. Ocenie będzie podlegać cena (70 proc. punktów), pozyskanie mediów (20 proc.) oraz kampania w mediach społecznościowych (10 proc.).(ks)

Ogłoszenie o przetargu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin