Protest niepełnosprawnych na zlecenie

dodano: 
17.03.2006
komentarzy: 
5

Nie odbędzie się protest niepełnosprawnych przed łódzką siedzibą NFZ. Manifestację odwołano po tym, jak wyszło na jaw, że jej organizatorem jest agencja Jatrejon PR działająca na zlecenie stowarzyszenia producentów urządzeń medycznych - Polmed. „Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa oraz decydentów opieki zdrowotnej na konieczność poprawy i udoskonalenia systemu zaopatrzenia medycznego” – informowali organizatorzy. Nie podali jednak do publicznej wiadomości, kto jest jej prawdziwym inicjatorem.
„Oni chcą na nas zarobić, a my chcemy mieć dostęp do potrzebnych nam materiałów. Czy podoba mi się ta sytuacja? Nie bardzo, ale kiedy ktoś wyciąga do nas rękę, chwytamy ją z całej siły” - mówi Helena Pawlak z Towarzystwa Opieki nad Chorymi ze Stomią. Kazimierz Szewczyk, etyk z Uniwersytetu Medycznego, twierdzi, że „Mamy do czynienia z nieetycznym chwytem marketingowym (…) poprzez wykorzystywanie pacjentów i ich lęków, a także nieprzychylnych NFZ mediów, organizatorzy akcji próbują wywrzeć presję na urzędników”.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Łódź, Reżyserowany protest odłożony, Adam Czerwiński, 17.03.06, s. 1
komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
18.03.2006
12:34:02
oburzona hipokryzją
(18.03.2006 12:34:02)
Ciekawe, że wszyscy krytykują agencje nie usiłując dociec jak bylo na prawde, czy ktos chociaz zajrzal na strone kampanii, zainteresowal sie glebiej o co tak na prawde chodzi??? Wyborcza napisala - wszyscy wiec uznali ze tak bylo jak napisano. To taki sam przypadek jak manifestacje czy marsze chorych na raka np. piersi czy chorych na cukrzyce- za nimi tez stoją firmy farmaceutyczne (no bo przecież nie spożywcze!), i organizują to także agencje PR. Popatrzmy na swoje podwórka za nim będziemy osądzać innych, nie znając w zasadzie sprawy.
18.03.2006
0:20:23
J-23
(18.03.2006 0:20:23)
Bez przesady. Akcja byłaby z korzyscią zarówno dla chorych jak i zleceniodawców akcji. Dzięki GW jest tylko dla chorych. Tyle, że jednorazowo.
17.03.2006
14:23:53
obserwator
(17.03.2006 14:23:53)
najbardziej żenujące jest żerowanie na ludzkich nieszczęściach czy chorobach. A stomia napewno do takich się zalicza. Brak słów.
17.03.2006
12:48:02
PiotrW
(17.03.2006 12:48:02)
Taaak. Social Responsible PR po polsku. I teraz widac ile warte sa stowarzyszenia branzowe, rady etyczne itd. Myk myk i do kasy. Cieszcie się dziś szczesciem Irlandczyków.
17.03.2006
12:43:10
Nowa
(17.03.2006 12:43:10)
Podobnych inicjatyw organizowanych przez firmy PR jest sporo. Jak widać musimy chyba powoli zmienić standardy działania. Dobrze przynajmniej, że agencja Jatrejon PR jest kompletenie nieznana, będzie czas, żeby najwięksi posprzątali swoje podwórka, zanim dziennikraze zaczną głębiej szukać :-)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin