PRywatki na Wykładzinie. O komunikacji start-upów

dodano: 
25.08.2016
komentarzy: 
0

Spotkanie odbędzie się 29 września o godzinie 18:30 w Warszawie. Tematem przewodnim będą start-upy: ich wizerunek i to, jak tworzą swoją markę.

Wykładzina to comiesięczne, nieformalne spotkanie profesjonalistów komunikacji organizowane przez agencję LEWIS. PRywatki z kolei to cykl otwartych spotkań dotyczących różnych dziedzin komunikacji — PR, reklama, marketing itd.

W wydarzeniu wezmą udział: Eliza Kruczkowska - prezes fundacji Startup Poland, opowie o tym, w jaki sposób skutecznie budować komunikacje zarówno ze społecznością, jak i politykami, Tomasz Szczęśniak i Zuzanna Szybisty - współzałożyciele Briefly, aplikacji pomagającej w znalezieniu miejsc na imprezy oraz Anna Karczewska odpowiedzialna za komunikację Fundacji CoderDojo Polska, prowadzącej zajęcia z programowania dla dzieci.

Spotkanie odbędzie się już w poniedziałek 29 września o godzinie 18:30 w nadwiślańskim Beach Barze przy ulicy Wioślarskiej 6 w Warszawie (niedaleko płyty desantu).

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz biografie prelegentów znajdują się tutaj. W przypadku niekorzystnej pogody spotkanie odbędzie się w Głębokim Gardle przy ulicy Bednarskiej.

Biografie prelegentów:

Anna Karczewska - od 10 lat związana z branżą PR. Na początku w agencjach, potem przeniosła się na grunt NGO, pracując m.in. dla Fundacji Dzieci Niczyje. W 2013 roku zaangażowała się w tworzenie ogólnopolskiego programu edukacyjnego Mistrzowie Kodowania dla marki Samsung. Od dwóch lat współpracuje ściśle z Fundacją CoderDojo Polska jako jej PR Sensei. Poza tym zajmuje się promocją kultury i działa na rzecz promocji czytelnictwa w Kolektywie Księgarzy Kameralnych i prowadząc stronę Książki Kupuję Kameralnie. Skończyła etnologię i antropologię kultury na UW.

Eliza Kruczkowska - jest prezesem fundacji Startup Poland, oddolnej organizacji założonej przez polskie środowisko startupowe, która ma na celu pomoc w tworzeniu lepszych warunków dla przedsiębiorców technologicznych, budowanie dialogu z administracją publiczną oraz identyfikację i likwidację barier, które ograniczają rozwój nowych, innowacyjnych firm w naszym kraju. Eliza doświadczenie zdobywała pracując zarówno dla sektora IT (m.in. z Huawei i Mozillą), jak i organizacji pozarządowych (Fundacja ePaństwo i projekt Koduj dla Polski). Dzięki pracy dla Jana Rokity poznała realia rządzące polską sceną polityczną, a kilka lat za granicą (Madryt, Londyn i Monachium) nauczyło ją patrzeć na biznes globalnie.

Tomasz Szczęśniak - współzałożyciel Briefly. Wcześniej przez kilka lat kierownik projektów specjalnych w Biurze Reklamy Allegro i GG Network. Jeden z inicjatorów i koordynator Kolegium Animatorów Przedsiębiorczości. 10 lat temu założył razem z przyjaciółmi z Cegłowa Stowarzyszenie Rozwoju Kultury „Kulturalna Przystań”. Miłośnik twórczości Krzysztofa Kieślowskiego i ligi NBA.

Zuzanna Szybisty - specjalistka ds. PR w agencji Profeina, współzałożycielka Briefly. Wcześniej przez kilka lat redaktorka w Gazeta.pl. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, a następnie wdrażaniu jej w życie, dla start-upów oraz podmiotów z branży e-commerce i fintech. Związana ze Stowarzyszeniem Młodych Dziennikarzy Polis oraz Stowarzyszeniem Rozwoju Kultury „Kulturalna Przystań”.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin