Pytania o wizerunek przedsiębiorcy
dodano:
05.04.2006
komentarzy:
0
Na łamach Pulsu Biznesu Joanna Zaręba, zastępca dyrektora departamentu PR PKPP Lewiatan, odpowiada na pytania związane z wizerunkiem przedsiębiorcy w Polsce. Zapytana o przyczyny nie najlepszej opinii właścicieli firm, tłumaczy ją sytuacją ekonomiczną, bezrobociem oraz dużymi oczekiwaniami wobec przedsiębiorców.
Zaręba wypowiada się również w kwestii znaczenia wizerunku; w jej opinii „Do rozwoju biznesu niezbędna jest akceptacja przez pracowników, klientów i kontrahentów”. Sposobem na ich uzyskanie może być zaangażowanie społeczne firm i wprowadzanie przez nie zasad etycznych. Najlepiej, gdy opracowanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu jest połączone z budowaniem infrastruktury etycznej.
Źródło:
Puls Biznesu, Co z wizerunkiem przedsiębiorcy, 05.04.06, s. 30