Rezultaty kampanii społecznej „Podziel się sukcesem”

dodano: 
21.10.2005
komentarzy: 
3

Gazeta BCC donosi, że akcja społeczna „Podziel się sukcesem” organizowana przez Biznes Centre Club wpłynęła korzystnie na wizerunek przedsiębiorców. Dzięki kampanii medialnej (telewizyjnej i outdoorowej) przedsiębiorca jest obecnie postrzegany jako osoba: inteligentna, wykształcona, zaradna, kompetentna i wrażliwa społecznie.
Blisko o 100% (w porównaniu z rokiem 2004) wzrosła akceptacja wobec zajmowania przez przedsiębiorców najwyższych stanowisk państwowych oraz pełnienia przez nich ważnych funkcji politycznych i społecznych. Kampania wpłynęła również na wzrost liczby firm społecznie odpowiedzialnych i zwiększyła wiedzę społeczeństwa na temat społecznego zaangażowania biznesu.

Źródło:

Gazeta BCC, Lepszy wizerunek przedsiębiorców, 01.10.05, s. 3
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
21.10.2005
14:03:45
deney
(21.10.2005 14:03:45)
co za brednie... kampania wplynela... ciekawe w jaki niby sposob miala to zrobic... ale coz, grunt to wyciagnac pare cyferek i potem to sprzedac...
21.10.2005
12:08:23
kel
(21.10.2005 12:08:23)
tez jestem strasznie ciekawa kto im te badania robil... i gdzie sa badania z tamtego roku?? beznadziejna kampania, nic nie wnoszaca, i te rezultaty to dla mnie jakas bajka....
21.10.2005
10:46:17
Kadrowicz
(21.10.2005 10:46:17)
Kto im robił te badania????
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin