Ruszyła 12. edycja EFFIE Awards

dodano: 
30.05.2011
komentarzy: 
0

Ruszyła 12. edycja międzynarodowego Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards w Polsce. EFFIE nagradza i wyróżnia najbardziej skuteczne prace branży komunikacji marketingowej. Konkurs otwarty jest na wszelkie rodzaje komunikacji z konsumentem – tradycyjne i alternatywne, cyfrowe i drukowane, design i reklamy, płatne i pro bono. Zgłaszać można każdą formę komunikacji marketingowej – jeśli ma się wnikliwą strategię, doskonałą kreację oraz świetne wyniki marketingowe, które tego dowodzą i które można udokumentować.

Nagroda EFFIE to nie tylko wyróżnienie dla działu marketingu, agencji reklamowej czy domu mediowego. To wyróżnienie dla wszystkich. Dla pracy różnych działów począwszy od badań, aż po finanse.

Komitet Organizacyjny 12. edycji konkursu w składzie: Cezary Antoń – dyrektor zarządzający Fat Baby, Tomasz Bałuk –  CEO Ogilvy Group Poland, Christian Lainer – Prezes TBWA\Group Poland, Magdalena Czaja – prezes San Markos, Katarzyna Zaremba – prezes Legend Group, Izabela Albrychiewicz – dyrektor zarządzający MEC, Agnieszka Kosik – CEO MediaCom Warszawa, Paweł Kastory – prezes DDB Warszawa, Piotr Ręczajski – dyrektor strategiczny i partner Mamastudio, Tomasz Hilt – dyrektor zarządzający Grupy Leo Burnett, Anna Pańczyk – dyrektor generalny Change Communications, Olgierd Cygan – CEO/managing partner Digital One, Ewa Góralska – dyrektor zarządzający PanMedia Western - pracował nad strategią konkursu oraz zmianami regulaminowymi.

Zgłoszeń można dokonywać w 17 kategoriach konkursowych on-line do 30.06 do godz. 16:00 pod adresem: platforma.sar.org.pl lub poprzez stronę Effie.pl, gdzie również można znaleźć wszelkie informacje o nowej edycji konkursu, regulamin oraz instrukcje obsługi pomagająca dobrze zgłosić prace i załączyć materiały dowodowe oraz kreację.

Tegorocznym Przewodniczącym jury EFFIE został Wojciech Sobieraj – prezes Alior Bank. Szefami grup jurorskich zostali: Agnieszka Hryniewicz-Bieniek – industry leader, Multi-sector Google Poland, Monika Popławska – baverages division director Nestle Polska, Marek Biskup – client services director MillwardBrown SMG/KRC Poland, Paweł Patkowski – ekspert z branży telekomunikacyjnej, FMCG i sportowej oraz Szymon Gutkowski – dyrektor zarządzający DDB Warszawa.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali EFFIE Awards – 17 października 2011 w Warszawie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin