Ruszyła kampania „Dzieciństwo pod ochroną”

dodano: 
10.02.2006
komentarzy: 
0

Konferencją prasową 7 lutego rozpoczął się rządowy program „Dzieciństwo pod ochroną”. Celem akcji jest uświadomienie społeczeństwu różnych aspektów zjawiska maltretowania czy krzywdzenia dzieci. Program ma także za zadanie zintegrowanie prac różnych instytucji, które zostały powołane, aby zapobiegać przemocy wobec dzieci. Kampania społeczna potrwa rok i obejmie cały kraj. Jej efekty zostaną wykorzystane przy pracach nad poprawą kanałów komunikacyjnych pomiędzy poszczególnymi instytucjami i grupami społecznymi, zajmującymi się ochroną dzieci.
W ramach kampanii przewidziane są pikniki, festyny i konferencje oraz intensywna współpraca z mediami. Logo kampanii zaprojektowała non profit agencja Locomotiva. Piktogram przedstawia sylwetkę małej dziewczynki z pęknięciem sięgającym od głowy do serca oraz hasło „Ostrożnie! Małe jest kruche”. Autorem logo jest Adam Bardos, Art Director w agencji.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin