Rzecznicy i PR-owcy o marce uczelni

dodano: 
26.02.2010
komentarzy: 
0

W dniach 14-17 lutego w Kudowie Zdroju odbyła się XIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” zatytułowana: „Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej”. Konferencja współorganizowało Stowarzyszenie oraz Dolnośląska Szkoła Wyższa.

Jej uczestnicy koncentrowali się na wpływie stosowania rozmaitych narzędzi komunikacji dla ostatecznego wizerunku uczelni. O public relations uczelni dyskutowano wielowymiarowo, rozumiejąc działania te i jako promocję ośrodków akademickich, nowych kierunków, ludzi nauki czy też nauki w ogóle. Osobne rozmowy prowadzono na temat „uczelni w kryzysie medialnym”, czego kilka uczelni doświadczyło w ostatnich latach.

Uczestnicy konferencji poświęcili swój czas warsztatowej pracy z wysoko wyspecjalizowanymi narzędziami, powalającymi uzyskiwać takie cele, jak tworzenie wizerunku uczelni, kreowanie jej marki, poprawianie szans rekrutacyjnych w nadchodzących latach (film korporacyjny, portale społecznościowe, tworzenie brandu uczelni, budowanie sloganu reklamowego). (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin