.

 

Rzucą w Unii Europejskiej

dodano: 
10.05.2005
komentarzy: 
0

Glaubicz Garwolińska Consultants odpowiada za realizację w Polsce antynikotynowej kampanii, przeprowadzanej na zlecenie Komisji Europejskiej. „HELP – dla życia bez tytoniu” jest kampanią społeczną, która swoim zasięgiem obejmuje wszystkie państwa Unii Europejskiej. Skierowana jest do młodych ludzi, którzy jeszcze nie zaczęli palić lub którzy chcą rzucić palenie. Z myślą o nich autorzy przedsięwzięcia sięgnęli po nowoczesne narzędzia komunikacji takie jak internet. Na stronie internetowej kampanii będzie można znaleźć wszelkie informacje dotyczące problemów związanych z paleniem, zarówno czynnym, jak i biernym. Ważnym elementem kampanii będzie jej część objazdowa – konstrukcja prezentująca logo i hasło akcji, odwiedzi kolejno wszystkie stolice europejskie. Warszawski etap roadshow przypadnie na koniec maja 2005 r. W czerwcu natomiast rozpocznie się kampania reklamowa w telewizji i w kinach. Równolegle cały czas prowadzona jest kampania informacyjna. Od strony merytorycznej czuwają nad nią lokalne organizacje zajmujące się zwalczaniem palenia oraz międzynarodowa grupa specjalistów w dziedzinie zdrowia. W ramach kampanii Glaubicz Garwolińska Consultants odpowiada za koordynację działań związanych z akcją w Polsce oraz za kontakty z mediami. Glaubicz Garwolińska Consultants jest członkiem Worldcom Public Relations Group – międzynarodowej sieci niezależnych firm zajmujących się public relations. To właśnie firmy zrzeszone w Worldcom Public Relations Group realizują kampanię HELP w poszczególnych państwach Unii Europejskiej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin