Ściskanie dłoni i zmienianie współpracowników, czyli jak wygrać wybory

dodano: 
29.11.2010
komentarzy: 
0

O tym, jak skutecznie zabiegać o poparcie wyborców przed drugą turą wyborów pisze Polska Dziennik Zachodni. Dogadywać się z konkurentami, którzy odpadli w pierwszej turze – doradza specjalista ds. wizerunku i marketingu politycznego Bohdan Dzieciuchowicz.

W ten sposób działa m. in. kandydat na prezydenta Chorzowa Andrzej Kotala, który tworzy koalicję PiS i PO, aby odsunąć od władzy obecnego prezydenta. Piotr Tymochowicz doradza natomiast, aby pod hasłem nowego otwarcia zmieniać swoich współpracowników – tak działa natomiast walczący o reelekcję przeciwnik Kotali w chorzowskich wyborach, Marek Kopel. Jak zaznaczył on na łamach gazety, po wyborach dwóch wiceprezydentów miasta zmieni na „superfachowców”. Inny ekspert ds. wizerunku Mateusz Zmyślony doradza natomiast, aby postawić na spotkania z mieszkańcami. Taką taktykę obrał Edward Lasok, ubiegający się o stanowisko prezydenta Mysłowic. (ks)

 

Źródło:

Polska Dziennik Zachodni, Spin doktorzy dyktują, jak wybrać wybory, Sławomir Cichy, 26.11.2010, s. 5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin