Siła perswazji w marketingu

dodano: 
05.07.2011
komentarzy: 
0

Jak wykorzystać techniki perswazji i wpływu społecznego podczas konstruowania strategii marketingowej? Na to pytanie odpowie prof. Robert Cialdini. Wykład znanego psychologa społecznego będzie głównym punktem programu seminarium, organizowanego na jesieni we Wrocławiu przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej.

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej organizuje seminarium poświęcone psychologii marketingu. Wydarzenie odbędzie się w dniach 10 i 11 października we Wrocławiu. Gościem specjalnym dwudniowego spotkania będzie prof. Robert Cialdini  z Arizona State University, który poprowadzi kilkugodzinny wykład na temat wykorzystania technik wpływu społecznego w marketingu.

W seminarium wezmą także udział uznani naukowcy zajmujący się językiem perswazji, neuromarketingiem, psychologią inwestowania, marketingiem politycznym, zachowaniami ekonomicznymi, znakiem towarowym i kształtowaniem rzeczywistości gospodarczej, w tym prof. Jerzy Bralczyk, prof. Dariusz Doliński, prof. Rafał Ohme, prof. Andrzej Falkowski, dr hab. Wojciech Cwalina, dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz.

PRoto.pl objęło wydarzenie swoim patronatem.

Na seminarium obowiązują zapisy. Liczba miejsc ograniczona.

Więcej informacji na temat seminarium

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin