Social media receptą na kryzys w firmie

dodano: 
25.04.2014
komentarzy: 
0

Media społecznościowe całkowicie zmieniły komunikację w czasach kryzysu. Dzięki nim, firmy mogą opracować skuteczną strategię i szybciej dotrzeć do stron sporu. „Nowe media stwarzają nowe wyzwania” – powiedział Jon Hallock w wywiadzie dla prnewsonline.com.

Jak czytamy, social media mogą działać jako bardzo szybki i skuteczny sposób komunikowania się w przypadku kryzysu. Facebook czy Twitter to społeczne kanały medialne, które mają szerszy zasięg dotarcia, niż wysyłane dziennikarzom komunikaty prasowe.

Hallock podaje przykład firmy CareCloud, która ma zespół odpowiadający za reagowanie na sytuacje kryzysowe. Jak podkreśla, kluczowym elementem przy tego typu działaniach jest  monitoring social mediów.

Jaka przyszłość czeka media społecznościowe? Zdaniem Hallocka firmy będą wykorzystywać potencjał social mediów w coraz większym stopniu, niż dotychczas. „W najbliższych latach dla organizacji kluczowym elementem ogólnej strategii firmy będzie odpowiednia komunikacja. To oczywiste, że głównym źródłem informacji staną się media społecznościowe. PR-owcy powinny być przygotowani na zmiany” – dodaje. (mw)

Źródło:

prnewsonline.com, Using Social Media as a Digital Life Preserver in Crisis Communications, Brian Greene, 22.04.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin