Spin Communications dba o linię

dodano: 
21.04.2005
komentarzy: 
0

W związku z wprowadzeniem do oferty Dr. Oetkera jogurtów Fitness, agencja Spin Communications przygotowała i realizuje kampanię PR, której celem jest zaprezentowanie nowych jogurtów Fitness w trzech smakach, skomponowanych z owoców i ziaren. Agencja współpracuje z firmą Dr. Oetker od czterech lat. „Dla Dr. Oetkera prowadzimy działania PR, związane z wprowadzaniem na rynek nowych produktów oraz projekty w zakresie komunikacji wewnętrznej” – informuje Anna Szczepłek, Account Manager w Agencji Spin Communications.
Kampania jogurtów Fitness potrwa przez cały maj. Grupą docelową są aktywne kobiety, z dużych i średnich miast, o średnich i wyższych dochodach. Głównym celem kampanii jest zakomunikowanie konsumentom pojawienia się jogurtów Fitness Dr. Oetkera, oraz zwrócenie uwagi użytkowników klubów fitness na produkt idealnie dopasowany do ich potrzeb. Zaplanowana została także kampania reklamowa w kilkudziesięciu klubach fitness w 13 miastach Polski, gdzie zostaną umieszczone banery w salach ćwiczeń, plakaty przy recepcji i naklejki na szafkach w przebieralniach. Kampanie przygotowała agencja kreatywna Yazgot grupa reklamowa. Planowanie i zakup mediów powierzono Media Direction OMD.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin