Sposób na wizerunek miasta

dodano: 
18.01.2006
komentarzy: 
0

Gazeta Wyborcza i program Marketing Mix podsumowują PR-owskie działania Krakowa. W zeszłym roku miastu udało się ściągnąć ponad 100 zagranicznych ekip telewizyjnych i setki reporterów prasowych, którzy przygotowali materiały na temat możliwości turystycznych tego miejsca. Działania PR-owskie przełożyły się na 7 milionów turystów, którzy odwiedzili gród Kraka w 2005 roku.
Magistrat postanowił postawić na dobre i szeroko zakrojone relacje z mediami, gdyż nie stać go na reklamy w zagranicznych pismach czy spoty w popularnych telewizjach. Z tego też względu na wszystkich targach ogłasza, że zaprasza dziennikarzy na koszt miasta. „To bardzo skuteczna promocja, bo materiały dziennikarskie są dla ludzi bardziej wiarygodne niż reklamy”- mówi Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta ds. turystyki. Do promocji przyłączyły się tanie linie lotnicze, hotele i przewodnicy miejscy. Firmy te finansują podróż i pobyt zagranicznych dziennikarzy, tak więc miasto nie musi wydawać własnych pieniędzy.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Dziennikarze świata złapani na Kraków, Magdalena Kursa, 11.01.06, Radio PiN, Marketing Mix, 17.01.06, 10:40
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin