Strategia dla Gorzowa za ponad 300 tys.

dodano: 
08.06.2009
komentarzy: 
0

Postępowanie prowadzone w trybie negocjacji z ogłoszeniem na „Opracowanie długoterminowej strategii zarządzania marką Gorzów Wielkopolski oraz skatalogowanie systemu identyfikacji wizualnej marki wraz z zasadami ich wdrażania” zostało rozstrzygnięte. Wygrało je konsorcjum firm: Brand Nature Access, Corporate Profiles Consulting, Profile, oferując wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto 313.540,00 zł.

Oprócz konsorcjum w przetargu udział brały takie agencje, jak: Loża A5, Metamorphosis, Business Consulting czy Czarny Tulipan.
W uzasadnieniu wyboru możemy przeczytać: „Wykonawca złożył ofertę zgodną z treścią SIWZ i uzyskał największą ilość punktów przyznanych zgodnie z kryteriami oceny określonymi w SIWZ”. (kk)

Więcej informacji

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin