Strategie promocyjne miast

dodano: 
09.02.2007
komentarzy: 
0

W Gazecie Samorządu i Administracji znajdujemy artykuł poświęcony skutecznym sposobom promocji miast. Jak mówi Mateusz Zmyślony z Grupy Eskadra: „żadna marka nie jest na tyle silna, by poradziła sobie samodzielnie”. Jego zdaniem w strategiach promocyjnych polskich miast brakuje koordynacji działań na poziomie krajowym, ich ciągłości, współpracy między regionami, a także konkretnego adresata, do którego byłyby kierowane.
Autorka artykułu Elżbieta Pałys podkreśla, że w skutecznej promocji miast „ważne jest znalezienie tego, co je wyróżnia, (...) czyli unikatowej cechy sprzedaży”. Dobrym sposobem promocji jest, jej zdaniem, również dotarcie do emocji potencjalnego turysty czy gościa biznesowego. Jak mówi Mateusz Zmyślony, najtrudniejszą w kraju markę ma Warszawa, bowiem jest miastem, którego symbolem są puste pociągi w kierunku stolicy w weekend i wyścig szczurów. (jk)

Źródło:

Gazeta Samorządu i Administracji, Marketing miast musi być spójny i długofalowy, Elżbieta Pałys, 05.02.07, s. 50
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin