Studio 111 dla marki Jabra

dodano: 
11.04.2018
komentarzy: 
0

Od 1 marca 2018 roku Studio 111 współpracuje z marką Jabra, międzynarodowym dostawcą oraz producentem zestawów słuchawkowych i głośników konferencyjnych. 

Agencja odpowiada za działania public relations na terenie Polski oraz za wsparcie regionalnych działań marketingowych. Do zadań Studia 111 należą: prowadzenie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych oraz współpraca z influencerami. Agencja zajmuje się także organizacją i obsługą wydarzeń oraz przygotowaniem materiałów reklamowych.

Za działania PR po stronie agencji odpowiada Monika Asman, PR Specialist, natomiast za prace dotyczące marketingu – Katarzyna Jurkowska, Marketing Manager. 

Umowę podpisano na sześć miesięcy. Agencję wybrano w przetargu. Przez ostatnie dwa lata klient nie współpracował z agencją PR.

Studio 111 i Jabra korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mf)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin