Sukcesy i porażki miast

dodano: 
08.04.2009
komentarzy: 
0

Znów w mediach głośno jest o promocji miast za sprawą odbywającego się konkursu Złotych Formatów oraz opublikowania wniosków z badań City Brands. W lokalnej prasie z Lublina przeczytać możemy o sukcesach i porażkach miasta, natomiast prasa krakowska chwali się dobrą opinią Polaków o Krakowie.

Choć, jak czytamy w Dzienniku Wschodnim Lubelskim, Lublin dostał dwie nominacje do konkursu Złote Formaty, to miasto słabo wypadło w rankingu City Brands. Zajęło ono ostatnie miejsce - razem z Bydgoszczą – w kategorii najlepszego miejsca do rozwoju kariery. A także ostatnią lokatę pod względem miasta najprzyjemniejszego do zamieszkania. „Nie możemy się równać z Krakowem czy Gdańskiem, bo nie mamy tylu atrakcji, co te miasta”, tłumaczy Bogdan Kotowski z lubelskiego PTTK.

Natomiast z wyników tego samego badania cieszy się Kraków, który Polacy uznali za najlepsze miejsce do zamieszkania, czytamy w Polsce Gazecie Krakowskiej. Entuzjazm ten studzi nieco Małgorzata Czerepak z On Board, agencji odpowiedzialnej za projekt City Brands. „Postrzeganie miast nie wynika tylko z ich obiektywnej atrakcyjności czy potencjału. Promocja jest często równie ważna, jak produkt”.(ał)

Źródło:

Dziennik Wschodni Lubelski, „Pobyt tu nie jest miły”, Miłosz Bednarczyk, s.1; Polska Gazeta Krakowska, Piotr Rąpalski, s.1, 07.04.09
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin