Szczecin się promuje

dodano: 
21.01.2009
komentarzy: 
0

„Wyskocz z cynków i zaszalej” to hasło nowej akcji promującej Szczecin, która rozpoczęła się 16 stycznia. Kampania ma zainteresować mieszkańców dużych miast Polski ofertą Szczecina na 2009 r. W ramach akcji w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Lublinie pojawi się ponad 300 billboardów.

Akcja trwa także na stronie internetowej miasta. Na www.szczecin.eu stworzono specjalną podstronę, która prezentuje najważniejsze imprezy zaplanowane na 2009 rok.

Kampania ta, warta 100 tys. zł, jest nagrodą przyznaną Szczecinowi podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów za I miejsce w kategorii Wydarzenie Specjalne w 2007 roku. Najciekawszym wydarzeniem specjalnym uznano Światowy Zlot Żaglowców zorganizowany przez Szczecin. Fundatorem nagrody jest Grupa Ströer. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin