Sztaby wyborcze pracują nad wizerunkiem kandydatów

dodano: 
05.09.2005
komentarzy: 
0

Dziennik Łódzki analizuje wizerunkowe metody pozyskiwania elektoratu kandydatów na prezydenta. Szefowi kampanii Lecha Kaczyńskiego zależy na tym, by prezydent Warszawy jak najczęściej się uśmiechał i pokazywał w otoczeniu rodziny. Katarzyna Piekarska, prowadząca sztab wyborczy Cimoszewicza oraz Eryk Mistewicz, pracujący dla Zbigniewa Religi, nie chcą nic zmieniać w osobowości tych kandydatów. Cimoszewicz jednak, podobnie jak Kaczyński zaczyna eksponować swoja rodzinę i „ocieplać” swój wizerunek. Andrzej Lepper zaprzecza, że pracują dla niego specjaliści od politycznego marketingu. Specjalista od kreacji wizerunku nie został także zatrudniony przez sztab Donalda Tuska. Eksperci oceniają, że może dlatego jego kampanii „brakuje ognia”, a sam kandydat spoważniał i wygląda na zmęczonego. Marek Borowski przyznaje się do tego, że korzysta z wiedzy fachowców od reklamy i wizerunku. Ci uznali, że warto zapoznać wyborców z ciekawym życiorysem kandydata.

Źródło:

Dziennik Łódzki, Kandydatów Portret wyborczy, APP, 02.09.2005, s.18
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin