Szymczak o branży PR

dodano: 
27.02.2006
komentarzy: 
3

Forbes zamieszcza komentarz Rafała Szymczaka dotyczący branży PR w Polsce. Szymczak wypowiada się w kontekście niedawno zakończonego konkursu Impactory. Uważa, że 2005 rok był dla branży „co najmniej dobry”, a wartość rynku PR w Polsce wyniosła około 250 milionów złotych. Tak wynika z danych o przychodach, przekazywanych przez agencje PR i z informacji firm o ich budżetach PR.
Dodatkowo rozwój Giełdy Papierów Wartościowych pozytywnie wpłynął na popyt na usługi z zakresu relacji inwestorskich. Szymczak zaznacza, że coraz większą popularność zdobywają działania specyficzne, takie jak: społeczna odpowiedzialność biznesu oraz kampanie edukacyjne finansowane ze środków UE. „Podsumowując zeszły rok, warto także zwrócić uwagę na sukcesy polskich agencji w międzynarodowych konkursach PR-owskich” – dodaje w zakończeniu.

Źródło:

Forbes, Public relations. Więcej klientów i nagród, Rafał Szymczak, 01.03.06, s. 28
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
27.02.2006
17:59:28
Piotrek
(27.02.2006 17:59:28)
Wszystko zależy od metodologii. Czy wlicza się koszty osobowe w firmach. Są także inne, wątpliwe elementy serwisu zbliżone do działań PR, które można ale nie trzeba brać pod uwagę. Jest lobbing, ten uczciwy i nieuczciwy, czyli korupcja. Jest sponsorowanie wyjazdów lekarzy, hurtowników itd. do ciepłych krajów itp. IBnGR określał w zeszłym roku wielkość rynku na ok. 200 mln zł (jeżeli sie nie mylę).
27.02.2006
13:40:38
do dane
(27.02.2006 13:40:38)
bo pan Szymczak jest kosmita i dlatego tak mu dobrze idzie jego firma.....przegrywajac przetarg za przetargiem
27.02.2006
13:17:34
dane z kosmosu
(27.02.2006 13:17:34)
Same firmy farmaceutyczne w Polsce na PR przeznaczają około 800 mln rocznie. Jakie 250mln... O co chodzi?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin