Targi? Tak, ale nie w Europie

dodano: 
25.08.2005
komentarzy: 
0

Z najnowszych badań Instytutu Pentor przeprowadzonych na zlecenie Polskiej Korporacji Targowej wynika, że coraz więcej polskich firm uczestniczy w targach poza Europą i w najbliższych latach liczba ta będzie wzrastała. „W ocenie wystawców targi pozostają jednym z najskuteczniejszych instrumentów marketingowych” – pisze Gazeta Prawna. W drugim artykule poświęconym targom dziennik przedstawia najważniejsze wydarzenia tego typu, jakie są zaplanowane w Polsce na jesień br. W opinii GP, „zapotrzebowanie na imprezy targowe wzrasta, a same targi stają się wydarzeniami marketingowymi. Prezentowane są na nich nie tylko towary (…). Na targach coraz powszechniejszy jest »matchmaking« (aktywne wsparcie procesu poszukiwania potencjalnych klientów – zlecanie indywidualnych spotkań), edukacja i elementy »event marketingu«(…) ”.

Źródło:

Gazeta Prawna, „Ekspansja poza Europę”, pl, 25.08.05, s. 19; Gazeta Prawna, „Najwięksi odcinają kupony”, Lech Piesik, 25.08.05, s. 18
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin