Tommy Hilfiger z kampanią „Independence” z udziałem osób niepełnosprawnych

dodano: 
24.10.2018
komentarzy: 
0

Marka Tommy Hilfiger wystartowała z kampanią „Independence”, w ramach której stworzono 60-sekundowy spot promujący najnowszą odsłonę kolekcji „Tommy Hilfiger Adaptive” skierowaną do osób niepełnosprawnych – podaje wwd.com.

„Kampania skupia się na temacie niezależności i pokazuje siłę indywidualności” – czytamy. Źródło informuje, że w projekcie wzięli udział: James Rath, który urodził się z poważną wadą wzroku, Dmitry Kim, tancerz hiphopowy, któremu amputowano nogę, Mia Armstrong, sześciolatka z zespołem Downa, Lauren „Lolo” Spencer, który ma stwardnienie zanikowe boczne, Gavin McHugh, Hailey Villarreal i Miracle Pelayo, którzy cierpią na mózgowe porażenie dzięcięce, Hunter Brown, śpiewak operowy z autyzmem, oraz Jacob Santiago, niewidomy skater.

„Demokratyzacja mody jest jedną z podstawowych wartości, na których opiera się nasza marka. Kolekcja »Tommy Hilfiger Adaptive« kontynuuje budowanie wizji inkluzywności, zmieniając sposób, w jaki branża fashion definiuje różnorodność, spełniając potrzeby osób niepełnosprawnych” – źródło cytuje Tommy’ego Hilfigera, założyciela i głównego projektanta marki.

Czytaj też: Marks & Spencer stworzył specjalną kolekcję dla niepełnosprawnych dzieci

Jak czytamy, tegoroczna jesienna kolekcja to już trzecia odsłona „Tommy Hilfiger Adaptive”. Ubrania, które stworzyła marka, posiadają m.in. magnetyczne zapięcia czy suwaki, które można zasunąć jedną ręką. (pp)

Źródło:

wwd.com, Tommy Hilfiger Launches ‘Independence’ Campaign, Lisa Lockwood, 17.10.2018; zdjęcie główne: vimeo.com/ Tommy Hilfiger
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin