Tusk w kampanii samorządowej bez marynarki i krawata

dodano: 
04.11.2010
komentarzy: 
0

Szef rządu prezentuje się na billboardach odmłodzony i „na luzie”. Wizerunek ten świetnie wpisuje się w strategię kampanii PO i zdaniem specjalistów ma szansę przekonać do siebie wyborców – informuje dziennik Polska.

Cytowany przez gazetę konsultant ds. marketingu politycznego Eryk Mistewicz uważa, że wizerunek premiera w kampanii samorządowej – pełnego energii, bez marynarki i krawata – ma symbolizować ideał polityka.

Z kolei politolog Wojciech Jabłoński uważa sposób przedstawienia Tuska za nie do końca wiarygodny, lecz sprawdzony chwyt. „Gdy życie polityczne jest szczególnie ostre, to polityk stara się udawać, że jest zwykłym obywatelem i zależy mu na wspólnym interesie, że nie chodzi o władzę. Wyborcy to kupują” – przekonuje na łamach dziennika Polska. (iw)

Źródło:

Polska, Premier Donald Tusk na plakatach rozluźniony i jakby trochę młodszy, Anita Czupryn, 04.11.2010
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin