.

 

Ukazał się Trendbook Public Relations 2024. W publikacji 49 ekspertów!

dodano: 
12.04.2024
komentarzy: 
0

W kwietniu 2024 roku ukazała się publikacja Trendbook Public Relations, poświęcona trendom w branży na trwający rok, przygotowana przez Anję Laszuk – ekspertkę ds. social mediów i trenerkę w zakresie działań na LinkedInie.

Raport przedstawia najważniejsze trendy z obszaru public relations, wskazane przez 49 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sektorze PR, przedstawicieli zarówno agencji PR, jak i działów PR i komunikacji w firmach i instytucjach. Każdy z wypowiadających się wskazał pięć kluczowych jego zdaniem trendów w PR na 2024 rok.

Ponadto przedstawiciele branży wypowiedzieli się na temat roli sztucznej inteligencji w działaniach PR.

W gronie ekspertów, którzy wskazali kluczowe trendy, są: Magdalena Bajer, Julia Bakalarska, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Jarosław Bańda, Paweł Barski, Katarzyna Bąkowicz, Sebastian Bykowski, Magda Cieślak, Rozalia Derewenda-Zasłona, Katarzyna Dworzyńska, Sylwia Filimon, Sebastian Grochala, Monika Kaczmarek-Sliwinska, Katarzyna Kamińska, Bartłomiej Kędzierski, Anna Klimczuk, Bartek Kotowicz, Karolina Krzeska, Sylwia Kuligowska, Żaneta Kurczyńska, Anja LASZUK, Katarzyna Lipska-Konieczko, Łukasz Malczewski, Maks Michalczak, Hanna Mik-Samól, dr Eliza Misiecka, Mikołaj Nowak, Roksana Obuchowska, Michał Olbrychowski, Anna Olszewska, Monika Ostrowska, Kasia Panek, dr Maksymilian Pawłowski, Urszula Podraza, Marta Polakow-Stepanow, Krzysztof Przybył, Danuta Rolinger-Bednarska, Agnieszka Salach, Ewelina Salwuk-Marko, Magda Skibka, Paweł Sławski, Kamil Szwarbuła, Łukasz Wilczyński, Marek Wiśniewski, Magda Worytko, Ewa Wójcikowska, Marta Zagożdżon, Łukasz Zając, Damian Ziąber.

Z Trendbookiem można zapoznać się tutaj.

PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin