.

 

Uniwersytet Jagielloński rozstrzygnął przetarg na działania PR

dodano: 
29.10.2012
komentarzy: 
7

Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłosiło wyniki przetargu na obsługę marketingową oraz PR-ową programów anglojęzycznych Instytutu Europeistyki (CES) krakowskiej uczelni. W postępowaniu złożono dwie oferty, zwyciężyła Justyna Jochym oferująca cenę 44,5 tys. zł.

Drugą ofertę przygotowała agencja Core PR, oferując 125,5 tys. zł. Oceniono ją niżej, ponieważ jedynym zastosowanym kryterium była cena.

Zwycięzca zajmie się: kontaktami z fundacjami i organizacjami, zajmującymi się międzynarodową wymianą studencką, przygotowywaniem informacji promocyjnych, utrzymaniem komunikacji z innymi jednostkami działającymi w ramach UJ, reprezentowaniem CES na targach edukacyjnych oraz aktualizowaniem strony internetowej Instytutu. (ks)

komentarzy:
7

Komentarze

(7)
Dodaj komentarz
10.11.2012
20:15:17
Marti
(10.11.2012 20:15:17)
jako pracownik lepiej zna realia i potrzeby zleceniodawcy :)
30.10.2012
16:28:06
Tiga
(30.10.2012 16:28:06)
Joanna, nie wiem co tu jest "do śmiechu"... Cała sytuacja jest raczej żałosna:-(. Z ciekawości przeczytałam informację o przetargu, bo przypomniała mi się historia innego przetargu na usługi PR (także renomowanego uniwersytetu, choć nie UJ). W tamtym wygrała...zaprzyjaźniona drukarnia, która następnie z powodzeniem realizowała świeże pomysły dziwnie zbieżne z konkurencyjną ofertą. Przypadek czy też "standardy PR" wyższych uczelni?
30.10.2012
13:52:52
Joanna
(30.10.2012 13:52:52)
Uwielbiam przetargi - zawsze jest się z czego pośmiać.
30.10.2012
9:19:55
hi5
(30.10.2012 9:19:55)
Gratulacje! A może ktoś powinien przyjrzeć się przejrzystości tego przetargu, hm?
29.10.2012
21:11:42
Tiga
(29.10.2012 21:11:42)
Cisza... Rozumiem, że poza agencją, która złożyła ofertę wszyscy inni wiedzieli (albo domyślali się), że wynik przetargu jest z góry znany? Jedyni "naiwni" potraktowali serio news na Proto?
29.10.2012
13:06:20
PRowiec
(29.10.2012 13:06:20)
może żeby Pani Justyna miala jeszcze jakieś świeże pomysły?
29.10.2012
11:05:37
Tiga
(29.10.2012 11:05:37)
Wygląda to na jawną kpinę z agencji PR - p. Justyna jest od listopada ub. roku pracownikiem instytucji zlecającej: http://www.ces.uj.edu.pl/about-ces/news/-/journal_content/56_INSTANCE_1Mml/1910281/4358508 I cały czas widnieje na stronie jako "staff": http://www.ces.uj.edu.pl/about-ces/faculty-and-staff/ces-staff/justyna-jochym Po co więc był organizowany przetarg?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin