Uniwersytet Jagielloński rozstrzygnął przetarg na działania PR
Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłosiło wyniki przetargu na obsługę marketingową oraz PR-ową programów anglojęzycznych Instytutu Europeistyki (CES) krakowskiej uczelni. W postępowaniu złożono dwie oferty, zwyciężyła Justyna Jochym oferująca cenę 44,5 tys. zł.
Drugą ofertę przygotowała agencja Core PR, oferując 125,5 tys. zł. Oceniono ją niżej, ponieważ jedynym zastosowanym kryterium była cena.
Zwycięzca zajmie się: kontaktami z fundacjami i organizacjami, zajmującymi się międzynarodową wymianą studencką, przygotowywaniem informacji promocyjnych, utrzymaniem komunikacji z innymi jednostkami działającymi w ramach UJ, reprezentowaniem CES na targach edukacyjnych oraz aktualizowaniem strony internetowej Instytutu. (ks)