VanLeif – nowa agencja zintegrowanego marketingu

dodano: 
15.04.2016
komentarzy: 
0

Na polskim rynku powstała nowa, full serwisowa agencja marketingowa VanLeif, której fundamentem jest 16-letnie doświadczenie agencji interaktywnej ProCreation.
Dwudziestoosobowy zespół VanLeif tworzą pracownicy agencji ProCreation oraz nowi dyrektorzy, managerowie i specjaliści z polskich oraz międzynarodowych agencji marketingowych, m.in. Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Ogilvy, Edelman. Spółkę poprowadzą dotychczasowi właściciele ProCreation: Bartosz Michałowski (kreacja, business development, innowacje) i Damian Szalewicz (technologie) wraz z nową wspólniczką - Małgorzatą Celarek (client service, new business, komunikacja zintegrowana).

                                                                      Zarząd agencji

Kompetencje nowego zespołu to m.in. takie obszary jak doradztwo strategiczne, kreacja, content marketing, digital, social media, PR, eventy, e-commerce, trade marketing.
„Zmiana jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Klienci już od dawna poszukują jednej wiodącej agencji-partnera, która pomoże im nawigować w coraz bardziej złożonym świecie zintegrowanego marketingu i nowoczesnych technologii. Nazwa VanLeif łączy nas z Leifem Erikssonem - wikingiem, który dopłynął do Ameryki 500 lat przed Kolumbem oraz z odważnymi holenderskimi podróżnikami i kupcami, którzy zdobyli Nowy Świat. My też jesteśmy takimi ciekawymi świata odkrywcami - ciągle szukamy innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym klienci mogą zdobywać nowe rynki, wchodzić w nowe obszary marketingu, odważniej sięgać po najnowsze technologie” – powiedział Bartosz Michałowski, partner w agencji VanLeif.

Twórcy agencji posiadają 16 lat doświadczenia w digitalu (około 1000 projektów realizowanych dla ponad 100 klientów z 30 krajów), własne zaplecze technologiczne. Zajmują się również realizacją kampanii marketingu opinii, gdzie VanLeif posiada autorską strategię i narzędzie do obsługi masowych kampanii WOMM w social media, z którego skorzystały już m.in. takie marki jak Pedigree i Whiskas.
„Nasza filozofia myślenia stawia konsumenta w centrum. Chcemy, by kampanie były dla niego przyjemnym, wzbogacającym doświadczeniem. Dlatego tworzymy koncepty, w których konsumenci są zachęcani do większego zaangażowania. Wierzymy w siłę dawania doświadczeń - np. poprzez oryginalne treści wizualne, funvertising czy najnowocześniejsze technologie związane z wirtualną rzeczywistością. Marketerzy mogą nie tylko sprzedawać, ale też dawać konsumentom sporo emocji - inspirować ich, edukować, dawać szansę na samorealizację, zauważenie. Paradoksalnie, jako wikingowie marketingu walczymy o to, by marketing był mniej barbarzyński, ale bardziej polegał na szczerej współpracy marki z konsumentem” – dodaje Małgorzata Celarek, partner w VanLeif.

Agencja wygrała niedawno dwa przetargi: na nową strategię komunikacji i repozycjonowanie marki centrum handlowego MODO wraz ze stałą obsługą full service (kreacja ATL/BTL, digital, social media) oraz na stworzenie nowej kampanii marki kosmetyków ArtDeco (kreacja, digital, social media).

„Nasza oferta obejmuje także działania wizerunkowe i komunikacyjne (PR) jako element dopełniający cały wachlarz działań marketingu 360. O możliwość współpracy pytają nas, m.in. klienci Edelman Polska – agencji, która niedawno ogłosiła wycofanie się z polskiego rynku. ProCreation na bazie, którego powstała agencja VanLeif było partnerem Edelman Polska od 2014 r.” – dodaje Celarek.
VanLeif kontunuuje także obsługę dotychczasowych klientów ProCreation, wśród których są m.in. takie marki jak Nike, Wilkinson (17 krajów), Energizer (14 krajów), Mars, CBRE, Porta, Superdrob, Komandor, Sanofi. (red)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin