.

 

VI edycja PRaktykuj za granicą rozpoczęta!

dodano: 
04.02.2009
komentarzy: 
0

4 lutego rusza VI edycja konkursu PRaktykuj za granicą, organizowanego od 2003 roku przez Instytut Monitorowania Mediów. Projekt jest skierowany do studentów interesujących się public relations oraz komunikacją społeczną. Jego zwycięzcy odbędą zagraniczne staże w renomowanych agencjach PR.
Portal PRoto patronuje wydarzeniu.

Konkurs PRaktykuj za granicą polega na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego z trzech tematów dotyczących działań organizacji non-profit. W tym roku zaproszenie do współpracy przyjęła Fundacja Hospicyjna z Gdańska, a tematyka zadań dla uczestników konkursu związana jest z szeroko pojętą promocją wolontariatu oraz działalnością Fundacji.

Zadania konkursowe:
1. Zaplanuj wydarzenia lub wprowadzenie unikalnego narzędzia promującego działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce. Preferowany okres - pierwszy kwartał 2009 roku, preferowane miejsce wydarzenia - Warszawa.

2. Opracuj strategię działań PR w ramach VI kampanii Hospicjum to też Życie. Głównym celem tej edycji kampanii będzie zachęcenie osób dojrzałych (grupa wiekowa 50+) do wolontariatu hospicyjnego.

3. Przygotuj całoroczną strategię promowania Fundacji Hospicyjnej poprzez osobę powszechnie znaną i poważaną - od kryteriów wyboru takiej osoby do sposobu wykorzystania jej wizerunku.

Konkurs składa się z trzech etapów. W pierwszym, trwającym od 4 lutego do 3 kwietnia br., uczestnicy przygotowują projekt pracy konkursowej (3 str.). Nadesłane prace oceni jury w składzie: Gerald Stanisław Abramczyk, specjalista ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego dr Jacek Warchala, Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR IMM oraz Piotr Kławsiuć z biura prasowego Fundacji Hospicyjnej.

Jury wybierze 15 najlepszych projektów, których autorzy w II etapie – do 7 maja 2009 r. – stworzą pełne strategie konkursowe (max. 15 str.). W trzeciej, finałowej części – podczas prezentacji multimedialnej – w ostatnich dniach maja 2009 roku ocenione zostaną zdolności komunikacyjne kandydatów, a zwłaszcza styl prezentowania pomysłów, swoboda i ich sugestywność.

Zwycięzcy konkursu odbędą wakacyjne staże w zagranicznych biurach agencji Fleishman-Hillard oraz Hill & Knowlton. Otrzymają także roczne prenumeraty magazynu Brief.

Patronat medialny nad konkursem objęły: PRoto.pl., Gazeta Studencka, Brief.pl, Kariera.com.pl, Korba.pl, Dlastudneta.pl oraz Radio Kampus.
Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Instytutu Monitorowania Mediów w zakładce Praktykuj za granicą .

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin