Vistula, Wólczanka oraz W. KRUK mają dyrektora

dodano: 
20.09.2010
komentarzy: 
1

13 września Patrycja Hatalska objęła stanowisko dyrektora marketingu w Vistula Group. Odpowiedzialna jest za strategię marketingową i PR-ową marek: Vistula, Wólczanka oraz W. Kruk. Dział marketingu firmy liczy obecnie 9 osób. Stanowisko, które objęła Hatalska przez dłuższy czas było nieobsadzone, p.o. dyrektora marketingu była dotąd Nadia Bońkowska, marketing manager odpowiedzialny za markę W.Kruk.

Wcześniej przez dwa lata Hatalska była dyrektorem marketingu i PR w firmie Royal Collection, gdzie tworzyła strategię marketingową dla sieci salonów oraz dla marek firmy.

Pracowała także w HJ Heinz, w agencji konsultingowo-reklamowej New Communications oraz w firmach farmaceutycznych Roche Polska oraz Polpharma. (kk)

 

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
20.09.2010
12:17:26
Była podwładna
(20.09.2010 12:17:26)
Szczerze gratuluję! Właściwa osoba z genialną wizją i świetnymi predyspozycjami na odpowiednim stanowisku. Życzę powodzenia i samych sukcesów!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin