W trosce o wizerunek miasta

dodano: 
20.09.2005
komentarzy: 
0

Ponad 700 osób podpisało się pod petycją w sprawie ograniczenia umieszczania reklam zewnętrznych w Szczecinie. Grupa „Lepszy Szczecin” wyraziła w ten sposób sprzeciw wobec „hałasu wizualnego” spowodowanego nadmiarem reklam. „Reklam w mieście jest tak dużo, że nie sposób zrozumieć ich przekazu” - mówi jedna z osób, która aktywnie włącza się w budowanie „Lepszego Szczecina”. Podkreśla również, że często materiały reklamowe szpecą miasto zasłaniając zabytkowe budynki i zaśmiecając ulice.
Wiceprezydent miasta mówi, iż władze mają podjąć decyzję w tej sprawie do końca grudnia. Zaznacza jednak, że właściwie nie ma możliwości prawnych, które pozwalałyby na wprowadzenie daleko idących zmian. Przedstawiciele środowisk reklamowych pozytywnie odnoszą się do uregulowania rynku. Ewa Bander-Karolewska z firmy AMS komentuje: „Nie chcemy funkcjonować w bałaganie, który również nam nie służy”.

Źródło:

Kurier Szczeciński, Hałas wizualny, Artur Ratuszyński, 19.09.2005, s.2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin