Warszawa ludzi radosnych

dodano: 
25.03.2005
komentarzy: 
0

Brief pisze o powstałej w lutym 2003 r. Fundacji Warsaw Destination Alliance i jej inicjatywach zmierzających do ujednolicenia wizerunku Warszawy i pozycjonowania jej wśród miast europejskich. „Istnieje wiele organizacji rządowych i pozarządowych, które w swojej działalności statutowej mają promocję miasta, niestety działań (...) podejmowanych jest zdecydowanie za mało” – pisze Joanna Blicharska. Stworzona przez grupę wiodących międzynarodowych hoteli w Warszawie FWDA jest inicjatorem kampanii o haśle „Let’s Warsaw Together”, która „zaprasza do odwiedzania Warszawy, miasta bardzo różnego od wyobrażeń ludzi, miasta młodych ludzi, radosnych. Osobowość marki zbudowana została wobec takich cech, jak młodość, pasja, dynamika, ruch, kontrasty – te mają kojarzyć się z Warszawą” – pisze Brief.

Źródło:

Brief, „Let’s Warsaw Together” Kampania telewizyjna Warszawy w BBC World, 25.03.05, s. 5a
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin