Warszawa w BBC World

dodano: 
17.09.2007
komentarzy: 
0

Fundacja Warsaw Destination Alliance realizuje kolejną kampanię promującą Warszawę w BBC World. Wyświetlane od 17. września do 11. listopada trzydziestosekundowe spoty przedstawiać będą stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce organizacji spotkań biznesowych. W reklamówce znudzone rutyną konferencyjnych miejsc szare manekiny spadają z krzeseł na myśl o podróży do fascynującej i tętniącej życiem Warszawy.

Adresatami kampanii jest kadra menadżerska wyższego szczebla, a w szczególności osoby zajmujące się organizacją konferencji i kongresów oraz ich uczestnicy. Celem działań jest zwrócenie uwagi na Warszawę i pokazanie, że stolica Polski może być ciekawą alternatywą wobec innych europejskich miast .Partnerami przedsięwzięcia są Polskie Linie Lotnicze LOT oraz firma redNet Property Group, organizator Środkowoeuropejskich Targów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF.

Jesienna odsłona Warszawy w BBC World jest już szóstą międzynarodową kampanią reklamową realizowaną przez Fundację Warsaw Destination Alliance. Tegoroczna kampania miasta jest elementem długofalowej strategii promocji realizowanej przez Warsaw Destination Alliance już od prawie 5 lat. Wyprodukowany przez BBC World spot reklamowy Warszawy wykorzystany był już w pierwszej odsłonie kampanii „Otwórz oczy na Warszawę”. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin