.

 

Warsztaty „Prawo autorskie w marketingu i poligrafii”

dodano: 
09.05.2006
komentarzy: 
0

26 maja w Hotelu Holiday Inn w Warszawie odbędą się warsztaty „Prawo autorskie w marketingu i poligrafii” organizowane przez agencję SARTO. Tematyka warsztatów dotyczy zmian, jakie nastąpiły w prawie autorskim w wyniku integracji z Unią Europejską i o ich wpływie także na komunikację marketingową.
Program spotkania obejmuje omówienie takich zagadnień, jak:
- zmiany w prawie autorskim i ich konsekwencje,
- pozycja autora w świetle prawa autorskiego,
- prawa do zdjęć i projektów graficznych,
- obrót prawami autorskimi,
- ochrona własności intelektualnej i autorskiej.
Zajęcia poprowadzi Robert Wawrzeń, redaktor, znawca prawa autorskiego, specjalista w dziedzinie edycji i druku oraz współpracownik pisma PrintPartner. Warsztaty przeznaczone są dla menedżerów marketingu i public relations, pracowników agencji reklamowych i wydawniczych, osób przygotowujących projekty graficzne i wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z prawem autorskim. Szczegółowe informacje można uzyskać od Agnieszki Gorzkowicz: tel. (71) 79 67 313, a także na stronie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin