Wartości dla biznesu

dodano: 
04.12.2006
komentarzy: 
0

4 grudnia rozpoczyna się ogólnopolski program „Wartości dla biznesu” popularyzujący wśród przedsiębiorców ideę marketingu i zarządzania opartą na wartościach. Program ma trwać do marca 2007 r. Jego głównym celem jest popularyzacja wykorzystania w marketingu i zarządzaniu wartości firmowych oraz poprawa społecznego wizerunku biznesu w Polsce. Bezpośrednim impulsem do realizacji programu były ogłoszone w październiku wyniki międzynarodowych badań Corporate Values Index 2006 przygotowanych przez sieć ECCO. Według nich w Polsce wartości wykorzystuje się w zarządzaniu i marketingu zaledwie 21% największych przedsiębiorstw.
W innych krajach (m.in. w Niemczech, we Włoszech, Hiszpanii, Norwegii i Wielkiej Brytanii, gdzie również prowadzono badania) wartości są istotnym narzędziem średnio dla 77% firm. W ramach programu przewidziane są przede wszystkim działania edukacyjne – m.in. cykl wykładów na uczelniach ekonomicznych w Polsce, publikacja materiałów poradniczych dla przedsiębiorców.
Wśród planowanych działań są też projekty badawcze oraz akcja promocyjna zaplanowana na początek 2007 r. i realizowana przy wsparciu Clear Channel Poland. Przygotowano też stronę internetową www.wartosci.pl, na której będą publikowane informacje o kolejnych wydarzeniach, wyniki prowadzonych badań oraz bezpłatne materiały edukacyjne. (jk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin