Wiarygodność w sytuacjach kryzysowych

dodano: 
22.09.2005
komentarzy: 
1

„Organizacja, której zależy na zbudowaniu, a potem utrzymaniu korzystnego wizerunku, powinna być przygotowana na najgorszy z możliwych scenariuszy” – pisze na łamach Służby Zdrowia Grzegorz Żurawski w artykule poświęconym zapobieganiu sytuacjom kryzysowym . Według jego definicji, „sytuacja kryzysowa to każde niespodziewane, kłopotliwe wydarzenie o szerokim zasięgu, mogące wpłynąć niekorzystnie na reputację i co, za tym idzie – na wyniki organizacji”. Kluczowym zadaniem w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym jest stałe budowanie wizerunku i wiarygodności poprzez dbałość o jakość produktów, zachowanie etycznych zasad działania i uczciwą konkurencję.

Bardzo istotna jest również polityka otwartości wobec wszystkich zainteresowanych działalnością firmy. Otwartość w tym znaczeniu polega na nieunikaniu drażliwych i niewygodnych dla firmy tematów, szczególnie w kontaktach z mediami.

Źródło:

Służba Zdrowia, Przygotowani na najgorsze, Grzegorz Żurawski, 12.09.2005, s. 17
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
22.09.2005
20:43:00
...
(22.09.2005 20:43:00)
Chyba nikt nie da sobie zamydlic oczu, że elicie pracowników słuzby zdrowia zależało najpierw na zburzeniu swojego wizerunku i "przestrzeganiu zachowań etycznych" poprzez branie łapówek, a uczciwa konkurencja oznaczała w ich wypadku uzywanie państwowego sprzętu i dojścia do klientów,co służyło zbudowaniu podstaw swojej własnej, prywatnej służby zdrowia. Czy prywatyzacja wszystkiego jest wyjściem, okaże sie dopiero jak zbijając kasę na podstawowej opiece oraz specjalistycznej, zabraknie pieniędzy na leczenie chorych na raka... bo to juz nie jest takie dochodowe. A rak może dopaśc każdego z was. Jak i inne choroby "mało opłacalne". Ciekawe kto wtedy zapłaci za leczenie...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin