Windykatorzy mają lepszy wizerunek

dodano: 
15.05.2006
komentarzy: 
0

Bartosz Dyląg na łamach Pulsu Biznesu pisze o działaniach na rzecz poprawy wizerunku podejmowanych przez branżę windykacyjną. Firmy zajmujące się odzyskiwaniem wierzytelności starają się o to, by pozbyć się negatywnych skojarzeń związanych z prowadzoną przez nie działalnością. Dlatego branża tworzy kodeksy działania i dobrych praktyk oraz zwraca uwagę na kwalifikacje pracujących w niej osób.
„Zdaniem przedstawicieli firm windykacyjnych, do przeszłości odchodzi stereotypowe postrzeganie specjalisty od odzyskiwania długów, jako osiłka w dresie i z kijem bejsbolowym, który stosuje wszelkie, nie zawsze zgodne z prawem, metody” – czytamy w artykule. Na taką sytuację, zdaniem autora artykułu, wpływa przede wszystkim profesjonalizacja działań, a także stabilizacja sektora.

Źródło:

Puls Biznesu, Osiłek w dresie trafił na bruk, Bartosz Dyląg, 15.05.06, s. 26
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin