Współpraca projektowa jak jazda próbna

dodano: 
23.08.2011
komentarzy: 
0

Stała umowa na usługi PR i współpraca projektowa jest jak posiadanie własnego samochodu i jazda próbna – zauważa na łamach serwisu twoja-firma.pl Jacek Jakubczyk, dyrektor zarządzający agencji ITBC Communication.

Jakubczyk w artykule przedstawia charakterystykę jednej i drugiej formy współpracy z agencjami PR. Współpraca projektowa  opiera się na trzech elementach – budżecie, terminie i celu. Projekty zwykle dotyczą jednostkowych działań będących elementem większej kampanii marketingowej lub wsparcia działań wewnętrznej komórki PR.

Na kompleksową obsługę PR często decydują się nieduże firmy w fazie dynamicznego rozwoju. Powoduje on, że przedsiębiorstwo musi skupić się na działalności biznesowej, a obsługę PR zleca zewnętrznej firmie.

Autor wskazuje jeszcze na jeden aspekt istotny przy wyborze formy współpracy. Firmy często decydują się na współpracę projektową z agencjami, aby ocenić jakość ich usług. Gdy są zadowolone – zlecają kompleksową obsługę PR. Dlatego współpraca projektowa przypomina jazdę próbną samochodem. (ks)

Źródło:

twoja-firma.pl, Rodzaje umów z agencją PR - stała vs. projektowa, Jacek Jakubczyk, 22.08.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin