Współpraca UNICEF-u z Clear Channel Poland

dodano: 
17.08.2005
komentarzy: 
0

Ogólnopolska kampania promująca film „Głosy niewinności” prowadzona przez Clear Channel Poland połączona została z kampanią społeczną UNICEF-u, budującą świadomość wokół problemów dzieci żołnierzy. „Tematyka filmu zbiega się z tematyką kampanii UNICEF-u. Mamy nadzieję, że zbieżność tematów i czasowa tych kampanii wzmocni świadomość tego, z jakim problemami borykają się dzieci żołnierzy” – powiedziała Agata Kurek-Stec, Specjalista ds. Komunikacji Clear Channel Poland.
Kampania społeczna jest inicjatywą polskiego oddziału UNICEF-u. Na jej potrzeby firma Clear Channel Poland udostępniła blisko 200 powierzchni reklamowych na citylightach w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. Obie kampanie rozpoczną się równolegle od połowy września i potrwają do końca miesiąca.
Z organizacją UNICEF Clear Channel współpracuje również globalnie w ramach konkursu Poster Challenge na najlepszy projekt plakatu reklamy zewnętrznej promującego kampanię społeczną UNICEF-u. Celem tej kampanii społecznej będzie wzmocnienie świadomości związanej z epidemią HIV i AIDS wśród dzieci i młodzieży, gdyż obecnie ponad połowa nowych zakażeń dotyka osoby poniżej 25 roku życia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin