Wybrano liderów

dodano: 
11.12.2007
komentarzy: 
3

10 grudnia podczas debaty Forbes Executive Forum został rozstrzygnięty konkurs Liderzy Filantropii 2007. Tytuł Lidera Filantropii 2007 przyznano w dwóch kategoriach: dla firmy, która przekazała w mijającym roku najwięcej środków na cele społeczne oraz dla firmy, która przekazała na cele społeczne największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem. Grupa Telekomunikacja Polska to zwycięzca w pierwszej kategorii, a w drugiej – Lubelski Węgiel BOGDANKA. Telekomunikacja Polska przeznaczyła w 2006 roku 15 476 396 zł na cele społeczne, a BOGDANKA 4,43% swoich dochodów.

Ranking został opracowany w oparciu o ankiety odesłane organizatorom konkursu oraz dokumenty potwierdzające wiarygodność zadeklarowanych danych. Do konkursu, który w tym roku był organizowany po raz pierwszy, zgłosiły się 34 firmy, reprezentujące różne branże. Wortal PRoto był patronem medialnym wydarzenia. (psp)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
18.12.2007
10:53:23
Michal
(18.12.2007 10:53:23)
Mnie sie podoba strona kampanii - tpdzieciom.pl. Mysle, ze jest warta uwagi. W bardzo ciekawy sposob przekazuje informacje. Poza tym pokazuje nowe podejscie - tresci sie nie czyta, tylko slucha. Pozdrawiam
17.12.2007
16:11:59
Anka G.
(17.12.2007 16:11:59)
rzeczywiście kampania wizerunkowa bardzo fajna. Do mnie jako matki przemawia i ociepla wizerunek TP. A Wy jakie macie odczucia?
13.12.2007
23:01:26
Kamil
(13.12.2007 23:01:26)
wiedzialem, ze wygraja. te kampanie sa swietne. Super organizacja i kreacja. Strona tych kampanii tez niczego sobie http://tpdzieciom.tp.pl/ oby tak dalej.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin