.

 

Wybrano nowy zarząd PSPR

dodano: 
16.02.2017
komentarzy: 
0

15 lutego 2017 roku, podczas Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, powołano nowy skład zarządu Stowarzyszenia.

Prezesem PSPR po raz drugi został dr Krystian Dudek – właściciel Instytutu PUBLICO, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas.

Krystian Dudek

Na wiceprezesów wybrano z kolei Andrzeja Pomarańskiego (Communication and Public Relations Director w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji, oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (Wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr, Student Programu EMBA 2015-2017 Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).

Andrzej Pomarański

Emilia Zakrzewska-Koszel

Ponownie w zarządzie zasiądzie również Szymon Pieczyński (Właściciel studia kreatywnego Kava Studio, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych). W zarządzie PSPR pierwszy raz znalazła się z kolei Katarzyna Domańska (dwukrotny Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Absolwentka London School of Public Relations).

Zmienił się także skład Rady Nadzorczej PSPR. Jej przewodniczącym został Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR). Członkami Rady są z kolei: Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (Account Director w agencji FIRST Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (Communication Manager w polskim oddziale Astaldi).

PSPR podsumował także kończącą się kadencję. Wśród najważniejszych działań wymienia m.in.: zrealizowaną wspólnie ze Związkiem Firm Public Relations reaktywację i reformę Rady Etyki PR, nawiązanie współpracy z kilkunastoma partnerami zagranicznymi i powołanie International Public Relations Center, przeprowadzenie projektu edukacyjnego Akademia Prawdziwego PR-u i realizację cyklu spotkań poświęconych reklamie „Reklamówka” czy zwiększenie liczby członków Stowarzyszenia. W najbliższym czasie PSPR planuje zorganizowanie bezpłatnej, otwartej konferencji PSPR DAY, podczas której chce poruszyć tematy fake newsów, rynku influencerów, odbudowy wizerunku znanych marek oraz zmian rynku medialnego czy marketingu politycznego. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin