.

 

Wybrano nowy zarząd ZFPR-u. Prezesem Przemysław Mitraszewski

dodano: 
22.02.2022
komentarzy: 
0

Związek Firm Public Relations wybrał nowy zarząd. Dokonano tego podczas walnego zgromadzenia członków ZFPR-u, które odbyło się 21 lutego 2022 roku.

Zarząd związku został wybrany na dwuletnią kadencję, która będzie obejmowała lata 2022-2024.

Na prezesa ZFPR-u wybrany został Przemysław Mitraszewski, prezes agencji Lighthouse. Wiceprezesami będą natomiast Agnieszka Bacińska, prezeska Walk PR, Małgorzata Bogusz, partner, Head of Public Affairs w Vision Group, a także Katarzyna Życińska, prezeska 38 Content Communication. Małgorzata Bogusz będzie także pełnić funkcję skarbnika związku.

Przemysław Mitraszewski jest prezesem zarządu Lighthouse oraz pełnomocnikiem zarządu LPP. Z branżą PR jest związany od ponad 20 lat. Specjalizuje się w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej, a wśród jego szczególnych zainteresowań są PR korporacyjny, komunikacja firm rodzinnych dotycząca sukcesji oraz komunikacji marki firmy rodzinnej. Przez trzy kadencje był przewodniczącym Rady Związku Firm Public Relations, a od przeszło dziesięciu lat zasiada w jury konkursu Złote Spinacze. Prowadzi zajęcia z zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie SWPS, Akademii London School of PR, a wcześniej był wykładowcą m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu czy Politechnice Gdańskiej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Agnieszka Bacińska, prezeska Walk PR, ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego. Zdobyła je m.in w Grupie Walk, z którą jest związana od 2008 roku. Jurorka takich konkursów jak Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives czy Złote Spinacze; ekspertka See&Say; członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact. Z wykształcenia jest języko- i kulturoznawczynią.

Małgorzata Bogusz, partner oraz Head of  Public Affairs w Vision Group, ma wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, a także w doradztwie dla sektora publicznego. W swojej karierze koordynowała i realizowała krajowe oraz międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i nagrody. Jest koordynatorką projektów i współautorką publikacji naukowych z zakresu polityki senioralnej, onkologii oraz innowacji i biotechnologii.

Katarzyna Życińska to natomiast twórczyni 38 Content Communication i 38GROUP. W branży mediowej i marketingowej ma ponad 20 lat doświadczenia, które zdobyła m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Jej specjalizacją jest tworzenie i wprowadzanie strategii PR i contentmarketingowych w obszarach PR-u produktowego, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji społecznej.

W kompetencjach zarządu ZFPR-u znajdują się m.in. planowanie i kierowanie bieżącą pracą organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w związku.

Poprzednio, przez rok, prezesem ZFPR-u był Sebastian Stępak, szef MSL. Na czele związku stali także Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland, Małgorzata Bogusz, Managing Partner, Public Affairs Director w Vision Group, Katarzyna Życińska, prezes 38 Content Communication, Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, którzy pełnili funkcje wiceprezesów. Wcześniejszy zarząd, z Adamem Jaroszem na czele, złożył rezygnację na początku kwietnia 2021 roku, w połowie swojej kadencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin