.

 

YouTube aktualizuje wytyczne dotyczące treści przyjaznych reklamodawcom

dodano: 
22.05.2024
komentarzy: 
0

Google udostępnił aktualizację wytycznych dotyczących „treści przyjaznych reklamodawcom”. Materiał ma pomóc twórcom ocenić, w których filmach lub Shortsach na YouTubie może zostać wykryte naruszenie prowadzące do ograniczeń związanych z monetyzacją wideo. 

Jeśli internauta prześle film z pomocą procesu samodzielnej certyfikacji i uzyska żółtą ikonę, wówczas będzie mógł odwołać się od decyzji i poprosić o manualne sprawdzenie materiału. Twórca będzie mógł uzyskać listę momentów, w których YouTube wykrył naruszenia społeczności oraz notatki nawiązujące do zasad dotyczących problemu. 

W rzadkich wypadkach system może nie umieścić w materiale znaczników informujących o tym, w której części filmu doszło do naruszenia. Oznacza to, że treść została oceniona w sposób całościowy.

YouTube przekazuje, że bardziej szczegółowy proces weryfikacji dotychczas funkcjonował w formie pilotażowej, natomiast obecnie jest gotowy do udostępnienia dla wszystkich twórców. 

Serwis podkreśla również, że niemożliwe jest ponowne odwołanie się po tym, kiedy twórca usunie wskazane naruszenia.

Jak czytamy, proces nie jest jeszcze dostępny w przypadku filmów, które nie przeszły samodzielnej weryfikacji, m.in. tych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych. YouTube twierdzi jednak, że pracuje nad rozszerzeniem dotyczącym tej funkcji. (an)

Źródło:

support.google.com, Nowe znaczniki czasu w odwołaniach z żółtymi ikonami, 21.05.2024
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin