Z ASP do Głównego Inspektoratu
Od marca na stanowisku starszego specjalisty ds. mediów w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych pracuje Izabela Zdrojewska. Odpowiada za kontakty z mediami, koordynowanie i współorganizowanie działań promocyjnych i informacyjnych oraz upowszechnianie informacji o bieżących pracach kierownictwa i komórek organizacyjnych instytucji.
Obecnie Zdrojewska jest również redaktorem naczelnym biuletynu Wiedza i Jakość. Poprzednio pracowała na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych jako specjalista ds. promocji. Public relations zajmuje się od 2000 roku. Przygotowywała strategie public relations, w tym kampanie produktowe, m.in. dla firm: Aventis, Bayer, Colgate Palmolive, Generali, Glaxosmithkline, Oriflame, Solid Security. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowe Studia Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Izabela Zdrojewska przejęła obowiązki poprzednio zatrudnionej w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych specjalistki ds. PR - Julity Dąbrowskiej. (iw)