Zarządzanie kampaniami na FB w programie Power Editor? Niekoniecznie

dodano: 
11.04.2014
komentarzy: 
0

Power Editor, program do zarządzania kampaniami promocyjnymi na Facebooku, bywa przyczyną frustracji wielu Community Managerów. Czy naprawdę potrzebujesz tego programu do obsługi reklam? Odpowiedzi udziela Adrea Vahl, Social Media Coach.

Kiedy można zrezygnować z Power Editora? Zdaniem autorki tekstu, jeśli administrator nie będzie publikować Dark Postów albo będzie tworzyć tylko jednorazową kampanię promocyjną, to może korzystać z podstawowego panelu zarządzania. Jednak w przypadku długofalowych i różnorodnych akcji warto opanować Power Editora, ponieważ umożliwia, np. skorzystanie z funkcji aukcji reklam. Ponadto program znacznie ułatwia tworzenie nowych kampanii, o ile mamy taką samą grupę docelową czy cele kampanii. (kg)

Źródło:

andreavahl.com, When You Need to Use Facebook Power Editor and When You Don’t, Adrea Vahl, 9.04.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin